هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که یکی از بهترین فصل های خود را با نمایشی تیمی پشت سر گذاشت، لیگ ملی را در رده سوم تمام کرد.

بازیکنان دانشگاه آزاد در این فصل بیشتر از هر تیم دیگری از روز اول برای رسیدن به فینال اشتیاق نشان می دادند و همین خواسته جمعی باعث شده بود که با وجود جذب بازیکنان شاخص در این فصل یک یا 2 نام خاص در تیم مطرح نباشد و نگاه به دانشگاه آزاد بیشتر تیمی باشد.

رضا لطفی فوروارد دانشگاه آزاد که همچنان از نرسیدن به فینال لیگ ملی افسوس می خورد به خبرنگار ما گفت: ما 2 بازی بد در ماهشهر داشتیم که امکان پیروزی در ثانیه های آخر هم بود. یک بار که 27 امتیاز عقب افتاده را جبران کردیم. تیمی هم که 27 امتیاز را جبران می کند، قطعا تیم بزرگی است. در بازی نیمه نهایی هم نتیجه 17 بر صفر را برگرداندیم.

مشکلات به بازیکنان برمی گردد

وی ادامه داد: برخی مشکلات در تیم بود که به بازیکنان برمی گردد. به هر حال قسمت این نبود که راهی فینال شویم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و بیشتر از هر چیزی به اشتباهات خودمان باختیم. امیدوارم در لیگ حرفه ای جبران کنیم.

لطفی که به خوبی از وضعیت جذب بازیکنان خارجی در تیم های مهرام و پتروشیمی خبر دارد، ادامه داد: می دانیم که کارمان در لیگ حرفه ای سختتر هم می شود. درست است که بودجه دانشگاه آزاد پایینتر از 2 تیم مدعی دیگر است اما از نظر بازیکنان، تفاوت زیادی نداریم. بازیکنان خوبی امسال به دانشگاه آزاد آمدند که حاضر به بازی با پول کمتر شده اند. ما هم بازیکن جوان و هم بازیکن باتجربه خوب در تیم داریم و انصافا بیشتر از همه تمرین کرده ایم. به این ترتیب در لیگ حرفه ای هم هدف ما قهرمانی است.

مطمئنم بازی ما با مهرام قشنگتر بود

بازیکن 31 ساله دانشگاه آزاد در مورد شروع بسیار خوب و پایان ضعیفتر دانشگاه آزاد  گفت: اگر ما به فینال لیگ ملی رسیده بودیم، مطمئنم بازی های قشنگتری میان ما و مهرام رقم می خورد. یکی از دلایل کم آوردن در پایان مسابقات این بود که فشار روی بازیکنان ما بیشتر است. نیمکت مهرام و پتروشیمی به اندازه دوجین بازیکن خوب دارد. 5 بازیکنی که در تیم پتروشیمی هر بازی روی سکوها می نشینند به اندازه یک تیم خوب سوپرلیگی هستند و بازیکن دوازدهم آنها هم قابلیت حفظ بازی را دارد اما در تیم ما شاید کسی نام بازیکنان هفتم به بعد را هم به خاطر جوانی آنها نداند. با این شرایط فشار روی بازیکنان دیگر با زمان بازی بالا وارد می شود. فشردگی مسابقات هم با برگزاری 2 بازی در هفته زیاد است.

همه از بازی های ما لذت بردند

لطفی اضافه کرد: با وجود همین فشردگی هم می توانستیم پتروشیمی را ببریم. باید در زمین خودمان کار را تمام می کردیم اما بازی را بد شروع کردیم و فینال را به این شکل از دست دادیم. هدف ما انجام بازی های خوبی بود که همه از آن لذت بردند. لیگ ملی در مجموع لیگ خوبی بود و امیدوارم برای لیگ بعدی هم با همکاری باشگاه بازیکنان خارجی خوبی جذب کنیم.

بازیکن فصل قبل ذوب آهن در مورد افت نسبی ابتدای فصل گفت: پست تخصصی من 3 است و در ابتدای فصل باید پست 4 بازی می کردم که تغییر پست در ابتدا برایم سخت بود. از طرفی هنوز در تیم جا نیفتاده بودم. چند بازیکن اول دانشگاه آزاد امسال برای اولین بار کنار هم بازی می کردند که در مجموع کار را سخت کرده بود اما چون تیم نتایج خوبی می گرفت چندان مهم نبود که برای مثال شخص من به چه شکلی بازی می کنم. مهم این بود که تیم نتیجه می گیرد. به تدریج هم در تیم جا افتادم و فکر می کنم در لیگ حرفه ای بهتر از این بازی کنم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ چهار شنبه 22 بهمن 1393 ] [ 14:51 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 178453
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar